2 Kasım 2013 Cumartesi

Abur Cubur Dolabında Bir Hınzır: Probis

Günlerdir kıvranıyorum...

Malum hep evdeyim, bizim ufaklıkla dopdolu geçiyor günler. Çocuk doktorumuz emzirme dönemi için bazı gıdaları yasakladı. Bunlardan en fenası çikolata ve çikolata içeren ürünler! Çocuğun olası alerjik reaksiyonuna karşı bir önlem olarak... Yavrusu için insan her şeye katlanır elbette.

Ama bana da bu yapılmaz gerçekten! Hayır çikolatanın kendisini beynimden sildim şimdilik de... Yahu abur cubur dolabını her açtığımda parıl parıl parlıyor şu hınzır şey! Bir haftadır günde üç beş kez yaşıyorum. Elim gidiyor, içimden diyorum ki bu sayılmaz belki de, sonra da yok diyorum niye sayılmasın, bal gibi de çikolata içeriyor işte! Ay biri yese de kurtulsam! :) Yani tabii severim Probis'i de, aşkım pekişti araya yasaklar girince resmen. Yiyebilen yesin benim için n'olur! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder