13 Ekim 2013 Pazar

Anneye Süt Olsun: Süt Mısır

Sevgili abur cubur severler, her şeyden önce belirteyim ki bunca zaman ortalıktan toz olmamın çok tatlı bir sebebi var. Son yazımdan bir kaç gün sonra hamile olduğumu öğrendim! Rahat bir hamilelik geçirdim denebilir. Şimdi 6 haftalık bir oğlum var. Böylelikle bu süre içinde elbette sağlıklı yaşam krizlerine her zaman olduğundan daha fazla tutuldum. Bu tecrübeleri önümüzdeki günlerde paylaşırım yavaş yavaş. Geçen dokuz ayın telafisi kolay olmayacak...

İlk olarak son tutkum mısırla başlamak istiyorum.  Özellikle emziren annelere tavsiyem olsun. Sütün kalitesini artırmak için biçilmiş kaftan, adı üstünde süt mısır! :) Hemen her gün bir tane yiyorum ben! :)


Herkes için hem çok sağlıklı hem doyurucu hem de enfes bir şey. Öyle ne olduğu belli olmayan tane mısırlara itimat etmeyin sakın! Bu mevsimde semt pazarlarına uğrayıp taze taze koçanıyla alın, evde bir güzel haşlayın derim. Hem AVM'ler, zincir marketler olanca hızıyla çoğalırken yok olmasından epey korktuğumuz semt pazarlarını desteklenmiş olun hem de bu lezzet pınarının tadına doyasıya varın!

1 yorum:

  1. Ben de her cumartesi bizim pazardan alırım. Özellikle beyaz renkli olanlarını alıyorum. Süt mısırını çok seviyorum. En azından gelecekte anne adayı olabilen ben için yararlı oldu. Daha çok yiyeyim ben. :))

    YanıtlaSil