21 Ekim 2013 Pazartesi

PMS Özel - Eti Karam Gurme

Sevgili abur cubur hastaları, hamileyim, şimdi yemeyeyim diye diye sürekli ertelediğim bir şeye geldi sıra. Az önce açtım paketi ve şimdi duygu ve düşüncelerimi yazacağım. Yalnız, şu elimin titremesi bir geçsin önce! :)

ÖNCE
Eti Karam Gurme blogdan uzak kaldığım dönemde bana en çok yemelisin, yazmalısın diye ısrar edilen abur cubur oldu. Ambalajı hakikaten çok şıktı ve kesinlikle umut vadediyordu. Bana ablamın Cihangir'de yaşadığı dönemlerde sık sık uğrayıp muhteşem pastalarından, parfelerinden satın aldığımız Savoy Pastanesi'nin renkli folyolara sarılı bitter çikolatalı gofretlerini hatırlatıyordu haliyle! Onun kadar güzel mi ki acaba diye geçiriyordum aklımdan...

Ama direndim. Şimdi, açıkçası biraz da görev bilinciyle, buralara döner dönmez hemen tadına bakayım da iki kelam edeyim diye aldım.

SONRA
Aaay! İyi ki sabretmişim de tadına bile bakamamışım! Yoksa bir üç kilo daha eklerdim hamile cüsseme!!! Bir kere tazeliğine bayıldım! Yumuşacık, zengin bir bitter kreması var içinde. Çok ama çok lezzetli. Bitter çikolatayı çok seven biri olarak daha az şekerli (ve acı) bile olabilirmiş diye de düşündüm ama sonuçta ticari bir ürün ve bu düşünülünce gayet kıvamında!

PMS abur cuburu olmaya kesinlikle aday ve insanın tatlı krizini şak diye kesiyor. Enfes, şahane, muazzam bir şeymiş yahu! Öpüyorum onu ve başıma koyuyorum, canım benim! :)

1 yorum: