6 Aralık 2012 Perşembe

Hoşbeş Kendine Yakışanı Giymektir!

Ah şu gofretler! Paketlerini açmak bile insanı sinir eder. Kırıntılarla kavga ederken bulursun kendini. Üstüne üstlük damakta bıraktığı yağ tabakası da işkencedir. Hep mi bayat olur şu gofret denen karın ağrısı? 

Eti Hoşbeş ilk çıktığında da bu yüzden yokmuş gibi davrandımNe işim olurdu, tadacak binlerce güzel şey dururken etrafta! Sonra hafif hafif övgüler gelmeye başladı etraftan. Yine aldırmadım. Ta ki bir arkadaşım elinde iki küçük paket fındıklı Eti Hoşbeş'le kapıda ansızın belirene dek... 



Yahu ne şahane bir şeymiş meğer! Bir kere o nasıl bir paketti ki öyle yağ gibi açıldı! Buna bayıldım. Kolay açılan ama bununla birlikte iyi muhafaza eden paketlerin hastasıyım çünkü. Epey fındıklı Eti Hoşbeş yemişimdir bugüne kadar. Her paket mi aynı tazelikte, aynı lezzette olur! Gofreti her zaman çıtır çıtır ve içi capcanlı enfes bir krema! Kırıntı belası yok. Yağlı ağır bir his yok. Şahane bir şey! A'dan Z'ye on numara bir ürün.

Bir de öyle şık! Geçenlerde iş yerinin uzun koridorunda elimde küçük zarif bir el çantası gibi tuttuğum Eti Hoşbeş'le ofise doğru sakin adımlarla yürüyordum ki şöyle bir durup tepeden baktım! Bence eğlenceli oldu :)



Eti Hoşbeş'in çilekli ve vanilyalısı da var. Hatta son zamanlarda kakaolusu ve çikolata kaplamalısı da çıkmış. Denemekte fayda var. Ben yine de fındıklıdan vazgeçmem! Ama eğer portakallısı ve muzlusu çıkarsa düşünebilirim :) Bu da benim önerim olsun! 

4 yorum:

  1. Portakallisi & muzlusu icin diyorsun galiba :)
    Hojbej diger adiyla :)

    YanıtlaSil
  2. Son resme bayıldım yalnız:)
    Çok hoş kombinlemişsin.
    Afiyet olsun canım :)

    YanıtlaSil