23 Aralık 2012 Pazar

Yeni bir aşk: Danone Activia Ananaslı

Hey ahbap biz buralarda yabancıları pek sevmeyiz dercesine elin Evropalı'sını yerden yere vuruyoruz, iyi mi? Sabahları müsli, yoğurt ve meyveyle nasıl kahvaltı ediyorlarmış gibisinden isyanlar, bir şeyler... Hasbelkader Kanlıca Yoğurdu da yer etmeseymiş hepten yoğurdun tuzlular gibi şekerli tatların da yanına pekâlâ ahenkle yaraştığı fikrine hiç yer kalmazmış. 

Ev yapımı meyveli yoğurt ne güzel bir şeydir oysa. Tazecik meyveler ve evde mayalanmış yoğurt birlikteliği sanki insanı tüm kötülüklerden arındırır, ferahlatır. Arkadaş çevresinde temizleme maksatlı dediğimiz türden! :) 

Zira ben de hazır meyveli yoğurt fikrine çok zor alıştım. Hâlâ da öksürük şurubu gibi aşırı tatlı yoğun bir aroma, baygın parfümsü bir koku aldığım ürünleri çok sevemiyorum. Aşırı yapay geliyor. Bir de meyveleri sanki artık bozulmak üzere olan bir reçelin son kalıntılarından hallice olanları var ya hepten keyif kaçırıyor. 

 


Şimdiye kadar denediğim ürünler içinde bir tek Danone Activia beni tavlayabildi. Gerçi ufak bir araştırma yapınca gördüm ki reklamlarından tadına varıncaya kadar çok eleştiriliyor. Tadıyla ilgili olumsuz eleştiri yapanlara bu yazımın girişini ithaf ediyorum. Ama tabii her şeye rağmen çok sattığı söyleniyor. İlginç! Akşamları marketlerdeki Activia raflarının boşluğundan şikayet eden de var. Demek ki seven çok seviyor, ha ha! :)

Reklamı yapıldığı üzere bakteriydi, bağırsak düzenlemeydi bunları bilemeyeceğim. Ben kendisine meyveli yoğurt muamelesi çekiyorum, canım ne zaman isterse o zaman yiyorum. Kesinlikle hafif bir atıştırmalık. İnsanın abur cubur krizini kesiyor, üstelik temizleme maksatlı :) Önce çileklisini denemiştim, fena değildi. Sonra kayısılı olanından aldım, şahaneydi! Ancak ananaslı olanıyla iki aydır öyle bir aşk yaşıyorum ki sormayın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder